Bescherm uzelf tegen oplichtingsoproepen en -berichten 

Intrum zal u nooit vragen om persoonlijke informatie, zoals wachtwoorden, betalingsgegevens of verificatiecodes, te delen via de telefoon, via e-mail of sms. Als u een dergelijk verzoek ontvangt, reageer dan niet. Om uzelf te beschermen tegen oplichting, logt u in op Mijn pagina's, waar u kunt zien of u een zaak bij ons hebt en veilige betalingen kunt doen.

Rechten van betrokkene

Als u een aanvraag wenst in te dienen met betrekking tot eender welke van uw privacy rechten, dan kunt u via elektronische weg een aanvraag indienen via onderstaande knop.

We zullen eventueel contact met u moeten opnemen om uw identiteit nader te controleren, dit om te vermijden dat uw persoonsgegevens naar een ander individu verstuurd worden (per ongeluk of ten gevolge van bedrog). Wanneer u handelt namens een individu, moeten we ook vooraf uw identiteit en bevoegdheid controleren, vooraleer we aan u enige persoonsgegevens met betrekking tot de betrokkene vrij kunnen geven. Gelieve er rekening mee te houden dat, als we niet in staat zijn uw identiteit te controleren, Intrum niet aan uw verzoek zal kunnen voldoen om zo de rechten en vrijheden van de betrokkene te beschermen.

Uw aanvraag zal binnen 30 dagen verwerkt worden. Wanneer we grote aantallen aanvragen of bijzonder complexe aanvragen ontvangen, kan het voorkomen dat de tijdslimiet verlengd wordt met maximaal twee extra maanden. In dergelijk geval zullen we u dit laten weten.