De optimale Customer Journey
Wat is de impact van een goede ‘customer journey’ op uw incassoproces? En hoe kan Artificial Intelligence hieraan bijdragen?
Customer journey
Contact met je klant maakt vaak het verschil maken bij het innen van openstaande vorderingen. De mogelijkheden om contact te leggen zijn legio. Brieven met QR-codes, Sms’jes, e-mails met een directe betaallink, persoonlijke videoboodschappen. Maar wat als je je customer journey kunt optimaliseren met Artificial Intelligence? Een persoonlijke route voor elke klant.
Intrum brengt u de toekomst. In de vorm van een digitaal platform gedreven door artificial intelligence. Met als focus: Klantcontact. Een digitale blauwdruk van iedere klant, dat ons leert welke manier en welk moment het meest geschikt is om contact te zoeken. En dat vervolgens geautomatiseerd uit voert. Een zelflerend systeem dat verder kijkt dan de onbetaalde rekening, maar kijkt naar het totaalplaatje van klant met als doel een duurzame oplossing die past bij de individuele situatie van de klant.
Bij Intrum geloven we in de customer journey. Een persoonlijke route voor elke klant. Want net zoals geen enkele persoonlijke, financiële situatie hetzelfde is, verschilt ook per persoon welke contactmiddelen het meest succesvol zullen zijn. En hoe beter we in kaart kunnen brengen hoe en waar we een klant kunnen bereiken, hoe groter de kans is op contact, wat de kans dat de rekening betaald wordt aanzienlijk vergroot.
Met prachtig digital design en moderne technologie plaatsen we klanten centraal in het incassoproces. Verbind je met je klant door de juiste boodschap, via het juiste kanaal en op het juiste moment. Verbeterde klantrelaties betekenen beter betaalgedrag en minder klantverloop.Paul Chong | Ophelos
Webinar Customer Journey en AI.
Wat is de impact van een goede ‘customer journey’ op uw incassoproces? En hoe kan AI hieraan bijdragen? Intrum geeft u een kijkje in de toekomst van credit management.