Telecomsector

Wij staan in verbinding met uw klant, voor behoud en tevredenheid

Telecom: zelfs bij een groot aantal facturen garanderen wij een individuele aanpak

De telecomsector gaat met unieke uitdagingen gepaard, zoals het terugdringen van het klantenverloop en het garanderen van een uitstekende ervaring.

 

Hoe Intrum u de uitdagingen helpt aangaan

Nederlandse telecombedrijven verwachten in tweede helft 2022 een explosie van betalingsachterstanden

Twee op de drie Nederlandse bedrijven (64%) maakt zich zorgen dat het risico op betalingsachterstanden dit jaar zal toenemen. Ook de telecombedrijven. Vijf drivers vergroten het kredietrisico in 2023. Belangrijkste oorzaken die onze bedrijven daarvoor aangeven zijn de inflatie, strengere regelgeving, vertragingen in de toeleveringsketen en stijgende rentarieven.
 

De huidige, risicovolle omgeving is een uitgelezen moment om uw credit management te verbeteren.


Waarom kiezen voor Intrum?

Sociaal verantwoord incasseren


We zijn begaan met uw klanten


Focus op klantenretentie


Toonaangevende expertise binnen de sector


“Intrum biedt digitale oplossingen die tijd besparen en de cashflow verbeteren. Ons aantal wanbetalers is de laatste paar jaar enorm gedaald.”

Michael Wieladek, Senior Manager, Finance Operation, Sunrise Communications

Profiteer van de expertise van de marktleider in kredietbeheer

De weg naar een financieel gezond bedrijf