Meest gebruikte diensten in de telecomsector
Telecom: zelfs bij een groot aantal facturen garanderen wij een individuele aanpak
De telecomsector gaat met unieke uitdagingen gepaard, zoals het terugdringen van het klantenverloop en het garanderen van een uitstekende ervaring.
Nederlandse telecombedrijven verwachten in tweede helft 2022 een explosie van betalingsachterstanden
Twee op de drie Nederlandse bedrijven (64%) maakt zich zorgen dat het risico op betalingsachterstanden dit jaar zal toenemen. Ook de telecombedrijven. Vijf drivers vergroten het kredietrisico in 2023. Belangrijkste oorzaken die onze bedrijven daarvoor aangeven zijn de inflatie, strengere regelgeving, vertragingen in de toeleveringsketen en stijgende rentarieven.
De huidige, risicovolle omgeving is een uitgelezen moment om uw credit management te verbeteren.
Waarom kiezen voor Intrum?
Sociaal verantwoord incasseren
We zijn begaan met uw klanten
Focus op klantenretentie
Toonaangevende expertise binnen de sector
Profiteer van de expertise van de marktleider in kredietbeheer
De weg naar een financieel gezond bedrijf
loading...